رها پایدار | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ
اصول مبانی مدیریت بازاریابی – کاتلر وکلر
کتاب “اصول و مبانی مدیریت بازاریابی” نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این کتاب شامل ۷ بخش و ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع میشود و به مطالبی چون : توسعه و ...
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی اثر کاتلر ترجمه عبدالوند - فدک بوک
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی اثر کاتلر ترجمه عبدالوند ناشر: مبلغان فروش کتاب از طریق سایت فدک بوک انجام می گیرد. ... مولفین: فیلیپ کاتلر، کوین لین کلر. مترجمین: محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده. پشتیبانی آنلاین. تحویل اکسپرس. تضمین بهترین قیمت. تضمین اصالت کتاب. ارسال به سراسر ایران. بررسی و ...
آدینه بوک: اصول و مبانی مدیریت بازاریابی ~فیلیپ کاتلر، کوین لین ...
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی ~فیلیپ کاتلر، کوین لین کلر - 978-964-2614-93-6 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابیاثر فیلیپ کاتلر، کوینلین کلر، محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده، احمد ارژمند بوده و چاپ 1 آن در سال 1393 توسط انتشارات مبلغان منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل بازاریابی، بازاریابی - مدیریت، تکنولوژی، مدیریت، مدیریت عمومی،مدیریت و خدمات اداری میباشد.
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی [چ2] -شبکه جامع کتاب گیسوم
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابیاثر فیلیپ کاتلر، کوینلین کلر، کامبیز حیدرزاده، محمدعلی عبدالوند، احمد ارژمند بوده و چاپ 2 آن در سال 1395 توسط انتشارات مبلغان منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل بازاریابی، بازاریابی - مدیریت، تکنولوژی، مدیریت، مدیریت و خدمات اداری میباشد.
معرفی کتاب: اصول و مبانی مدیریت بازاریابی - کانون تبلیغاتی نارستان
نویسندگان این کتاب پروفسور فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر هستند و ترجمه آن را دکتر محمدعلی عبدالوند و دکتر کامبیز حیدرزاده انجام داده اند. این کتاب در 490 صفحه، 7 بخش و 18 فصل توسط انتشارات مبلغان 1393 به چاپ رسیده است. ناشر در مقدمه کتاب با اشاره به اینکه کتابمذکور جزء یکی از پرفروش ترین کتاب های حوزه ی ...
Moballeghan Group - گروه مبلغان
کتاب " اصول و مبانی مدیریت بازاریابی" نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این کتاب شامل 7 بخش و 18 فصل است و با تعریف بازاریابیبرای قرن بیست و یکم شروع میشود و به مطالبی چون:
معرفی کتاب: اصول و مبانی مدیریت بازاریابی » اخبار دنیای بازاریابی ...
Jun 15, 2015 - نویسندگان این کتاب پروفسور فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر هستند و ترجمه آن را دکتر محمدعلی عبدالوند و دکتر کا.
مدیریت بازاریابی (اصول و مبانی) » انتشارات بازاریابی:مرجع کتب ...
"مدیریت بازاریابی" در قالب و قامت کتاب، در ایران با نام کاتلر، و در سالهای اخیر با نام کاتلر - کلر همراه است. پروفسور فیلیپ کاتلر - پدربازاریابی نوین جهان، و پروفسور کوین لین کلر - نظریهپرداز برند و برندسازی، در کتاب "مدیریت بازاریابی" که از اساس برای دانشجویان دانشگاهها در مقاطع عالی تحصیلی تدوین کردهاند، کوشیدهاند تا به ...
دانلود کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf
Jan 19, 2017 - Jan 29, 2014 - فصل هجدهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر انتخاب و مدیریت کانالهای آگه خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر کلر ترجمه عبدالوند خلاصه مدیریت بازاریابی | انتشارات آموخته خلاصه درس و تست بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر کتابهای دکتر کاتلر و بهویژه کتاب مدیریت ...
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
پاورپوینت مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
دانلود کتاب مبانی مدیریت بازاریابی دکتر حسن اسماعیل پور
دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf